Słuchajcie: do czego maja nam służyć te koszulki??? Do tego, żeby:
1) po prostu je nosić od czasu do czasu,
2) żeby się w nich spotykać w piątki
3) w razie uczestnictwa/organizacji jakiejś imprezy, konwentu, spotkania, konferencji, wspólnego wyjścia do baru móc pokazać że przynależymy do konkretnej grupy.
Większość grup ma koszulki własnie w tym ostatnim celu. Właśnie dlatego koszulki te są proste (jak się kilka dni spędza na konwencie to naprawdę łatwiej uprać taki t-shirt niż bluzę), z dużym logiem (żeby zapadał w pamieć i był widoczny), uniwersalne ( żeby podkreślić JEDNOŚĆ grupy).
Jeżeli nie chodzi nam o ten ostatni cel, to chyba lepiej po prostu wziąć lubianą koszulkę/bluzę/koszulę/czapkę/torbę/skarpetki i sobie wyszyć logo Virusa, ludzie i tak będą pytać.
Ja rozumiem ze każdy z nas jest indywidualny, ma swój styl i preferencje ubraniowe, ale myślę że to ze razem tworzymy Virusa nie ingeruje w naszą wyjątkowość. Tak samo nie będą jej ograniczać Virusowe koszulki.
Więc bardzo was proszę, zamiast przerzucać się opiniami "co to jest dobry materiał", "dlaczego koszule są lepsze od koszulek" po prostu zaprojektujmy zwykłą- niezwykłą nasza koszulkę. Wiem że Łukaszowi zależało na czasie, a tutaj przez 2 tygodnie nic nam się nie udało ustalić.
Podsumowując dyskusję:
NIE CHCEMY :
adresu strony,
koszulki białej ani czarnej (zbyt pospolite),
pomarańczowej ani żółtej (bo niektórzy by w nich nie wyszli na ulicę),
niebieskiej ( bo zbyt popularna wśród różnych organizacji)
CHCEMY:
nie było protestów na brąz
logo
ruiny warszawy
Czy te ruiny nie mogłyby być czarno białe, albo w sepii- to mogłoby fajnie wyglądać na brązowej koszulce. I czy najzwyklejsze nadrukowanie zdjęcia na koszulkę wyglądałoby gorzej niż haft?
I co sadzicie o umieszczeniu ich na plecach? Z przodu mogłoby być nasze logo, samo zwykłe i dumne. I gdyby komuś było zimno i chciałby załozyc bluzę czy koszule na wierzch, logo jest stale widoczne.
I moze jednak nie rezygnować z napisu- moze ktoś z Virusowiczów ma jakąs ciekawą myśl przewodnią, którą możnaby podciągnąc pod nasza działalność?
Bardzo Was proszę: kreatywnie i ciekawie, ale sprawnie i prosto do celu.